Resum
Adjudicacions a UTE HANSA CONSULTORIA Y FORMACION,S.L.- BPO CONSULTORES DE DIRECCIÓN DE EMPRESA FAMILIAR,S.L.
Sector
Categories dels contractes adjudicats
Categoria | # | % | |
---|---|---|---|
Jurídic, comptabilitat, màrqueting... | 1 | 100.0% |
Últimes adjudicacions a UTE HANSA CONSULTORIA Y FORMACION,S.L.- BPO CONSULTORES DE DIRECCIÓN DE EMPRESA FAMILIAR,S.L.
Codi expedient | Licitació | Adjudicador | Pressupost | Import | % de baixa | Ofertes | Data tancament | Tipus | Procediment | Adjudicatari | Adjudicació | Formalització | Fi | Pròrrogues |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SER/16/0102 | Servicios para la organización, coordinación y ejecución de las actividades previstas en las fases de Startup Day y Academia de la cuarta edición d... | Ministerio de Hacienda - Consorcio de la Zona Franca de Vigo | 97.000,00 € | 63.050,00 € | 35 % | 3 | 14 Jun 2016 | Serveis | Obert | UTE HANSA CONSULTORIA Y FORMACION,S.L.- BPO CONSULTORES DE DIRECCIÓN DE EMPRESA FAMILIAR,S.L. | 26 Set 2016 | 27 Set 2016 | 28 Mar 2017Finalitzat |
CPV habituals a les adjudicacions a UTE HANSA CONSULTORIA Y FORMACION,S.L.- BPO CONSULTORES DE DIRECCIÓN DE EMPRESA FAMILIAR,S.L.
Els CPVs dels contractes que guanya UTE HANSA CONSULTORIA Y FORMACION,S.L.- BPO CONSULTORES DE DIRECCIÓN DE EMPRESA FAMILIAR,S.L.
CPV | Usos | Total pressupostat | Pressupost mitjà | Dte. mitjà | |
---|---|---|---|---|---|
1 | 97.000,00 € | 97.000,00 € | 35 % |
Baixes
Baixa de preu per període i rang de baixa (import d'adjudicació davant de pressupost base de licitació)
Clients
Clients públics per als quals treballa UTE HANSA CONSULTORIA Y FORMACION,S.L.- BPO CONSULTORES DE DIRECCIÓN DE EMPRESA FAMILIAR,S.L. (entitats adjudicadores)
Entitat | Adjudicacions | Pressupost | Baixa mitjana | |
---|---|---|---|---|
Ministerio de Hacienda - Consorcio de la Zona Franca de Vigo | 1 | 63.050 € | 35.0 % | Veure contractes → |
Resolucions
Aquesta entitat apareix citada en 0 resoluciones de tribunals de contractació.
Coneix millor l'Explorador de Resolucions.