Licitacions de Seguretat a El Ferro
Consulta les licitacions de Seguretat a El Ferro publicades a Espanya: objecte del contracte, import, organisme que convoca i termini de presentació.
- Pressupost licitat (12 mesos)
- 159.441,61 €
Rep alertes de licitacions de Seguretat a El Ferro
Prova Gobierto gratis i configura alertes a la teva mida. Completa el registre al pas següent.
Et portem al registre per completar la teva prova gratuïta.
Ajudem empreses com
Licitacions més recents sobre Seguretat a El Ferro
L'últim mes no hem recollit licitacions de Seguretat a El Ferro. Comença una prova gratuïta i rep alertes tan bon punt es publiquin.
Et portem al registre per completar la teva prova gratuïta.
Amb un compte de Gobierto Contratación vas més enllà
Alertes sobre Licitacions de Seguretat a El Ferro
Amb Gobierto Contratación podràs rebre alertes sobre Licitacions de Seguretat a El Ferro al teu correu electrònic. Podràs configurar les alertes per rebre només les licitacions que t'interessin, per exemple, les licitacions d'obres de més de 100.000€ a Madrid. També podreu definir les paraules clau i la resta de criteris.
Pots consultar la nostra guia sobre alertes de licitacions o començar la teva prova gratuïta del nostre explorador.
Adjudicataris de Licitacions de Seguretat a El Ferro
Amb el sistema d'intel·ligència de mercat de Gobierto Contratación podràs analitzar totes les dades relacionades amb Licitacions de Seguretat a El Ferro, inclosos els adjudicataris. La nostra eina et permet explorar les dades de manera efectiva i generar informes personalitzats.
Què inclou Seguretat a El Ferro
Gobierto Contratación reuneix les dades de Licitacions de Seguretat a El Ferro: licitacions, adjudicacions i adjudicataris. Aquí trobaràs les oportunitats de contractació pública sobre sistemes de seguretat, vigilància, protecció, alarmes, control d'accés.
Aquesta categoria inclou les licitacions relacionades amb la seguretat. Aquí es poden trobar projectes d'instal·lació i manteniment de sistemes de seguretat, com càmeres de vigilància, alarmes i control d'accés. També s'inclouen licitacions per a la contractació de serveis de vigilància i protecció en diferents àmbits, com edificis, esdeveniments o infraestructures crítiques. Els licitadors poden utilitzar el sistema d'informació per buscar oportunitats de licitació en l'àmbit de la seguretat, subscriure's a alertes i analitzar dades sobre adjudicacions, com la competència i les rebaixes en els processos de licitació. També poden obtenir informació rellevant sobre els projectes adjudicats, com el tipus de sistema de seguretat i la durada del contracte.
També podràs explorar les adjudicacions recents, els qui són els principals adjudicadors i les empreses que més adjudicacions aconsegueixen sobre Licitacions de Seguretat a El Ferro.
I si busques un altre sector o zona, tens totes les licitacions d'Espanya al nostre cercador de licitacions.
CPV sobre Seguretat a El Ferro
El CPV és el Vocabulari comú de contractes públics, aprovat pel Reglament (CE) 2195/2002: el llistat de codis amb què les administracions identifiquen què es compra a cada contracte. Cada codi té vuit xifres i les dues primeres marquen el sector. T'oferim un cercador de tots els CPVs de contractes.
Licitacions de El Ferro per categoria
- Arquitectura i enginyeria
- Audiovisual
- Construcció
- Cultura i esport
- Energia
- Ensenyament i formació
- Equips elèctrics i d'il·luminació
- Hostaleria i restauració
- Immobiliari
- Impressió i material de oficina
- Indústria i maquinària
- Jurídic, comptabilitat, màrqueting...
- Medi ambient
- Mobiliari
- Programari i llicències
- Reparació i manteniment
- Roba i calçat
- Salut i serveis socials
- Seguretat
- Serveis agrícoles i forestals
- Serveis financers i assegurances
- Serveis públics
- Tecnologia de la informació
- Telecomunicacions i correus
- Transport