Generalitat Valenciana - Instituto Valenciano de Atención Social-Sanitaria (IVASS)
← Perfil d'entitat

Informació sobre la licitació Contratación derivada del Acuerdo Marco 4/18CC Lote 3 que tiene por objeto la contratación de los servicios de limpieza en Servicios Centrales de IVASS, Centro de Recursos Marítimo, Residencia Manises, Residencia Bennàger, Masía del Collao, Red de Viviendas (V. Asistida San Lucas, V. Supervisada Rocafort, V. Promoción Cardenal Benlloch, V. Promoción Aben Al-Abar y V. Promoción Puerto), Residencia Carmen Picó, Residencia Caixa Ontinyent, Centro de Día de Carlet, Centro Ocupacional Marxalenes y Centro de Dia y Centro Ocupacional Mare de Deu del Castell, para el periodo de dos años. del Generalitat Valenciana - Instituto Valenciano de Atención Social-Sanitaria (IVASS).

Amb l'Explorador de Gobierto Contratación pots consultar els seus plecs, seguir la licitació per rebre alertes sobre les seves novetats (adjudicatari, modificacions, pròrrogues) així com analitzar el nombre de possibles licitadors (nivell de competència), la possible baixa, i els possibles licitadors que es presentaran.

Pots consultar altres licitacions de Generalitat Valenciana - Instituto Valenciano de Atención Social-Sanitaria (IVASS) i del CPV 90910000 - Servicios de limpieza

Altres licitacions a Comunitat Valenciana.
Recibe un informe sobre esta licitación
Analiza pliegos, posible competencia, bajas, precios ofertados, quién se ha presentado...
.

Contratación derivada del Acuerdo Marco 4/18CC Lote 3 que tiene por objeto la contratación de los servicios de limpieza en Servicios Centrales de IVASS, Centro de Recursos Marítimo, Residencia Manises, Residencia Bennàger, Masía del Collao, Red de Viviendas (V. Asistida San Lucas, V. Supervisada Rocafort, V. Promoción Cardenal Benlloch, V. Promoción Aben Al-Abar y V. Promoción Puerto), Residencia Carmen Picó, Residencia Caixa Ontinyent, Centro de Día de Carlet, Centro Ocupacional Marxalenes y Centro de Dia y Centro Ocupacional Mare de Deu del Castell, para el periodo de dos años.

Estat: Adjudicat
Basat en Acord Marc
Establiment de l'Acord Marc
Serveis
Exp.: IV-DCC01/2021
Licitació 01 Mar 2021 → 22 Mar 2021
Pressupost base de licitació sense impostos 2,65M €
Valor estimat de l'contracte 3,65M €
Adjudicació 06 Mai 2021
Import d'adjudicació 4,09M €
Enllaç públic

Contractes basats

Documents

Plecs i documents d'aquesta licitació

  • Consulta els plecs i documents al nostre lector integrat, i descarrega-te'ls
  • Realitza anotacions als PDFs i col·labora amb el teu equip
Consegueix accés

Possibles licitadors i baixades

Tender Intelligence: Possibles competidors i baixades

Identifica qui és probable que sigui el teu competidor i quan es publicaran les baixades.

  • Identifica quins competidors és possible que es presentin en base al seu històric`
  • Obtén la baja estimada en base al comportamiento histórico y reciente de la posible competencia
  • Analitza les dades amb un click: el que han fet els possibles competidors en licitacions relacionades
  • Identifica licitacions relacionades i consulta els informes d'avaluació
Consegueix accés

Licitacions similars

Licitacions similars

Identifica licitacions similars a aquesta que t'hi puguin interessar

  • Detecta oportunidats
  • Analitza dades històriques
  • Investiga què ha fet la teva competència
Consegueix accés