Dirección General de Mutua Montañesa
← Perfil d'entitat

Informació sobre la licitació Servicio de Asistencia Sanitaria Ambulatoria, de la Especialidad de Odontología y Maxilofacial, en el ámbito territorial de Orense, Vigo y Vizcaya (dividido en lotes) para Mutua Montañesa, Mutua Colaboradora con la Seguridad Social Nº 7. del Dirección General de Mutua Montañesa.

Amb l'Explorador de Gobierto Contratación pots consultar els seus plecs, seguir la licitació per rebre alertes sobre les seves novetats (adjudicatari, modificacions, pròrrogues) així com analitzar el nombre de possibles licitadors (nivell de competència), la possible baixa, i els possibles licitadors que es presentaran.

Pots consultar altres licitacions de Dirección General de Mutua Montañesa i del CPV 85131000 - Servicios de odontología

Altres licitacions a Galícia.
Recibe un informe sobre esta licitación
Analiza pliegos, posible competencia, bajas, precios ofertados, quién se ha presentado...
.

Servicio de Asistencia Sanitaria Ambulatoria, de la Especialidad de Odontología y Maxilofacial, en el ámbito territorial de Orense, Vigo y Vizcaya (dividido en lotes) para Mutua Montañesa, Mutua Colaboradora con la Seguridad Social Nº 7.

Estat: Resolta
Obert simplificat
Serveis
Exp.: MM/2024/000099
Licitació 11 Nov 2024 → 04 Des 2024
Pressupost base de licitació sense impostos 53.086,85 €
Valor estimat de l'contracte 159.260,55 €
Formalització 03 Feb 2025
Import d'adjudicació 34.411,11 €
Enllaç públic

Lots

Lot Objecte Estat Adjudicatari Pressupost Import Data de fi Baixa
1 Servicio de Asistencia Sanitaria Ambulatoria, de la Especialidad de Odontología y Maxilofacial, en el ámbito territorial de Ourense para Mutua Montañesa, Mutua Colaboradora con la Seguridad Social Nº 7. Formalitzat HOSPITALES COSAGA, SL 16.865,25 € 16.260,75 € 01 Mar 2026 3,58 %
2 Servicio de Asistencia Sanitaria Ambulatoria, de la Especialidad de Odontología y Maxilofacial, en el ámbito territorial de Vigo para Mutua Montañesa, Mutua Colaboradora con la Seguridad Social Nº 7. Desert Desert 17.118,98 € 09 Gen 2026 0 %
3 Servicio de Asistencia Sanitaria Ambulatoria, de la Especialidad de Odontología y Maxilofacial, en el ámbito territorial de Vizcaya para Mutua Montañesa, Mutua Colaboradora con la Seguridad Social Nº 7. Formalitzat IDCQ HOSPSITALES Y SANIDAD SLU 19.102,62 € 18.150,36 € 01 Mar 2026 4,98 %

Documents

Plecs i documents d'aquesta licitació

  • Consulta els plecs i documents al nostre lector integrat, i descarrega-te'ls
  • Realitza anotacions als PDFs i col·labora amb el teu equip
Consegueix accés

Possibles licitadors i baixades

Tender Intelligence: Possibles competidors i baixades

Identifica qui és probable que sigui el teu competidor i quan es publicaran les baixades.

  • Identifica quins competidors és possible que es presentin en base al seu històric`
  • Obtén la baja estimada en base al comportamiento histórico y reciente de la posible competencia
  • Analitza les dades amb un click: el que han fet els possibles competidors en licitacions relacionades
  • Identifica licitacions relacionades i consulta els informes d'avaluació
Consegueix accés

Licitacions similars

Licitacions similars

Identifica licitacions similars a aquesta que t'hi puguin interessar

  • Detecta oportunidats
  • Analitza dades històriques
  • Investiga què ha fet la teva competència
Consegueix accés

Anàlisi

  • Registra i analitza qui es va presentar a aquesta licitació i quins preus van oferir

Anàlisi d'oportunitats

Realitza un seguiment i anàlisi de totes les oportunitats que t'interessen

  • Controla en un únic lloc totes les teves adjudicacions i les oportunitats que t'han interessat
  • Identifica qui va guanyar les licitacions a què et vas presentar
  • Analitza les baixes que han fet els guanyadors
  • Compara el teu històric de baixes amb els de la teva competència
Coneix com funciona Consegueix accés