Resum
Adjudicacions a BRUIXOLA ACTIVITATS I LLEURE, S.L.
Sector
Categories dels contractes adjudicats
Categoria | # | % | |
---|---|---|---|
Ensenyament i formació | 6 | 42.9% | |
Cultura i esport | 5 | 35.7% | |
Hostaleria i restauració | 3 | 21.4% |
Últimes adjudicacions a BRUIXOLA ACTIVITATS I LLEURE, S.L.
Codi expedient | Licitació | Adjudicador | Pressupost | Import | % de baixa | Ofertes | Data tancament | Tipus | Procediment | Adjudicatari | Adjudicació | Formalització | Fi | Pròrrogues |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
08077095-2025-04 | Institut Escola Mirades. Servei de colònies | Centres educatius Barcelona ciutat - Consorci d'Educació de Barcelona | 13.050,00 € | 13.050,00 € | 8,17 % | – | Serveis | Contracte menor | BRUIXOLA ACTIVITATS I LLEURE, S.L. | 28 Feb 2025 | – | 08 Mai 2025Finalitzat | |||
08029350/2024/08 | Monitoratge de casa de colònies alumnat d'i5, 2n i 4t, dies 23 a 25 d'octubre. Escola França | Generalitat de Catalunya - Departamento de Educación | 4.356,55 € | 4.356,55 € | 17,36 % | – | Serveis | Contracte menor | BRUIXOLA ACTIVITATS I LLEURE, S.L. | 10 Set 2024 | – | 25 Oct 2024Finalitzat | |||
08024042/2024/04 | Colònies d'I5, 2n i 4t.Escola La Romànica. | Generalitat de Catalunya - Departamento de Educación | 3.740,00 € | 3.740,00 € | 17,36 % | – | Serveis | Contracte menor | BRUIXOLA ACTIVITATS I LLEURE, S.L. | 11 Oct 2024 | – | 30 Jun 20251 mes | |||
CPV habituals a les adjudicacions a BRUIXOLA ACTIVITATS I LLEURE, S.L.
Els CPVs dels contractes que guanya BRUIXOLA ACTIVITATS I LLEURE, S.L.
Baixes
Baixa de preu per període i rang de baixa (import d'adjudicació davant de pressupost base de licitació)
Clients
Clients públics per als quals treballa BRUIXOLA ACTIVITATS I LLEURE, S.L. (entitats adjudicadores)
Entitat | Adjudicacions | Pressupost | Baixa mitjana | |
---|---|---|---|---|
Generalitat de Catalunya - Departamento de Educación | 5 | 17.278,1 € | 6.9 % | Veure contractes → |
Veure contractes → | ||||
Veure contractes → | ||||
Veure contractes → |