Servicio Andaluz de Salud
← Perfil d'entitat

Informació sobre la licitació 0000160/2025 CCA: +6.CJV8NY6 Fijar las condiciones para el suministro de tracto sucesivo y precio unitario, de forma armonizada y homogénea en todos los centros del Servicio Andaluz de Salud (SAS), de las vacunas combinadas frente a sarampión, rubeola y parotiditis (triple vírica) siguiendo las pautas de administración establecidas y destinadas al PVA. del Servicio Andaluz de Salud.

Amb l'Explorador de Gobierto Contratación pots consultar els seus plecs, seguir la licitació per rebre alertes sobre les seves novetats (adjudicatari, modificacions, pròrrogues) així com analitzar el nombre de possibles licitadors (nivell de competència), la possible baixa, i els possibles licitadors que es presentaran.

Pots consultar altres licitacions de Servicio Andaluz de Salud i del CPV 33651640 - Vacunas "triple vírica" (sarampión, paperas, rubeola)

Altres licitacions a Andalusia.
Recibe un informe sobre esta licitación
Analiza pliegos, posible competencia, bajas, precios ofertados, quién se ha presentado...
.

0000160/2025 CCA: +6.CJV8NY6 Fijar las condiciones para el suministro de tracto sucesivo y precio unitario, de forma armonizada y homogénea en todos los centros del Servicio Andaluz de Salud (SAS), de las vacunas combinadas frente a sarampión, rubeola y parotiditis (triple vírica) siguiendo las pautas de administración establecidas y destinadas al PVA.

Estat: Publicada
Obert
Establiment de l'Acord Marc
Subministraments
Exp.: CONTR 2025 0000262016
Licitació 10 Abr 2025 → 12 Mai 2025
Acceptant ofertes
Pressupost base de licitació sense impostos 3,67M €
Valor estimat de l'contracte 8,07M €
Enllaç públic

Lots

Lot Objecte Estat Adjudicatari Pressupost Import Data de fi Baixa
0000160/2025 CCA: +6.CJV8NY6 Fijar las condiciones para el suministro de tracto sucesivo y precio unitario, de forma armonizada y homogénea en todos los centros del Servicio Andaluz de Salud (SAS), de las vacunas combinadas frente a sarampión, rubeola y parotiditis (triple vírica) siguiendo las pautas de administración establecidas y destinadas al PVA. Pendent de decisió 3,67M €
1 SARAMPION, VIRUS VIVO ATENUADO COMBINADO CON LA VACUNA CONTRA LA PAROTIDITIS Y LA RUBEOLA Pendent de decisió 3,67M €

Documents

Plecs i documents d'aquesta licitació

  • Consulta els plecs i documents al nostre lector integrat, i descarrega-te'ls
  • Realitza anotacions als PDFs i col·labora amb el teu equip
Consegueix accés

Possibles licitadors i baixades

Tender Intelligence: Possibles competidors i baixades

Identifica qui és probable que sigui el teu competidor i quan es publicaran les baixades.

  • Identifica quins competidors és possible que es presentin en base al seu històric`
  • Obtén la baja estimada en base al comportamiento histórico y reciente de la posible competencia
  • Analitza les dades amb un click: el que han fet els possibles competidors en licitacions relacionades
  • Identifica licitacions relacionades i consulta els informes d'avaluació
Consegueix accés

Licitacions similars

Licitacions similars

Identifica licitacions similars a aquesta que t'hi puguin interessar

  • Detecta oportunidats
  • Analitza dades històriques
  • Investiga què ha fet la teva competència
Consegueix accés